fredag 31 december 2010

8.4.2007 11:58:32 Steg debacle tidigarelagt

Där jag lämnade er i förra bloggen skulle jag just hasta iväg till busshållsplatsen,  där vi kommer in i handlingen är jag framme.

0940 skall bussen vara vid Söderby brandstation vilket innebär att den borde vara hos mej ca: 5min senare.När klockan börjar krypa mot tio har jag på känn att det är någon sorts påskturlista (missade en gång båten från Korpo för att den går en kvart tidigare på påsken! Varför??). Mycket riktigt, ingen trafik 8/4. Nu måste jag med andra ord försöka städa innomhus alternativt kratta löv, båda känns lika olockande.

Biljettförsäljningen till föreställningen "Boutros trillar ner från stege" har inte varit den bländande succé jag hoppats på och det lutar mot att jag får slå mej fördärvad utan publik, men då får jag ju åka ambulans och det är gångavstånd mellan akuten och bilen.
Inget ont som inte har något gott med sej.


Kommentar till Steg debacle tidigarelagt


Inkommet 8.4.2007 12:36:08
vänta till tjugo i tre ungefär,då flygr jag förbi på väg mot stan.Jag kan tuta så vet du när du ska trilla....
cita
Svar:

Inkommet 8.4.2007 20:26:54
hoppas att du inte trillade i från stegen fastän det är ju alltid bra att få hem bilen
smulan1
Svar:
Det var fem före, men jag lyckades hålla mej uppe.

Inkommet 9.4.2007 13:26:42
Hoppas din kvinna uppskattar att hon har en karl som har humor!!!! Man vrider sig av skratt när man läser dina inlägg....
hahahahahaha
Svar:

Inkommet 9.4.2007 13:32:01
Till "hahahahahaha": Jepp, det gör hon absolut! :)
sambo ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar