fredag 31 december 2010

14.5.2007 16:57:45 Regnet det bara öser ner

Vädret idag speglar den katastrofala sporthelg vi just bevittnat. Wolves fick stryck av w.*.a i den oerhört viktiga play-off semi finalen och hockeyn... tja den gick som den alltid går och högarna med silvermedaljer börjar ta upp lite väl mycket plats på finska förbundets kontor. Enda ljusglimten var att mitt "sympati-hejar-lag" West Ham höll sej kvar i Premier league.

Jobbets höjdpunkt var min snokar runda i kvarteret RoNaX där jag sniglade fram och tillbaka och jämförde nybyggda altaner med min minnesbild från bloggen. Lite osäker är jag men jag tror jag ringat in det nu (så om du märker att det ligger en hårig typ i skogen och tittar in med kikare så är det bara jag). Hann med att fara en sväng till Eckerö också, men där blev jag bara dyngsur.


Kommentar till Regnet det bara öser ner


Inkommet 14.5.2007 22:14:36
Inte hämtat nåt släp på valborg idag då?Hoppas det inte står kvar i regnet....
cita
Svar:
Nej nåt sådant känner jag inte till, men det hör isåfall till tisdagens körning.

Inkommet 16.5.2007 13:14:15
West Ham får troligen poängavdrag och åker ur ändå. Mer säger jag inte förrän imorrn när jag vet resultatet från kvällens batalj.
Camara/Kamara
Svar:
Jag borde radera ditt meddelande bara för att du skrev ditt smutsiga namn med ett smutsigt c! Må tusen kamelers loppor hemsöka dina armhålor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar