fredag 31 december 2010

21.4.2007 10:23:38 Godmorgon

En lysande start på dagen; blir väckt av att jag måste i språngmarch bege mej till källaren för att torka barnstjärt ren från fekalier, efter det går jag ut på trappan varpå jag omedelbart blåser bort (till Kockobacka ungefär) och när jag tagit mej tillbaka till dörren märker jag att jag låst ut mej. Tur att jag inte var ensam hemma. Jag avslutar med att koka sönder mina frukost ägg. Som tur är sänder P3 ett barnprogram med Elin Ek på lördagsmornar och av det blir man genast på bra humör. Lille o skottade in en rejäl frukost bestående av smörgås, banan och yoghurt, jag åt trasiga ägg (som förlorade ägg men utan tanke bakom).
Dagens mest spännande blir tveklöst att spela fotboll blåsten (dansa i neon, spela i tyfon).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar