torsdag 30 december 2010

27.3.2007 19:55:02 Vår ute vår inne.

Jag blir inte klok på detta! När det är vinter och solen aldrig visar sej så är man så trött, så trött och när det blir vår och solen tittar fram blir man helt slut!
Detta verkar ha smittat även resten av familjen ty dom låg utspridda i hela huset och sov när jag kom hem från jobbet. Somliga har inte vaknat än.

Lilla A var till doktorn idag och fick godkänt på alla punkter och var så duktig sååå.
Förra gången hon var till en doktor var hon rädd att han skulle dra ut hennes tänder.

Var en sväng till saltvik idag och där hade det inte hänt något alls, fast solen lyste även där (om nån var osäker).

Det är sannerligen lugnt just nu, jag har knappt nån idrotts skada att berätta om ens (trots att Linus Gestranius försökte sparka foten av mej i lördags).

Jag pratade med en man idag som skulle svetsa ramen på sin bil, men han hade fyllt den med vaselin för länge sen så den int skulle rosta. På så vis eldade han nästan upp både bil och verkstad, men det gick bra till sist.


Andras kommentarer

A är familjens vita får ;) När JAG var i hennes ålder gömde jag mej under en byrå. Hur kommer det sig att hon är exemplarisk? ^o) jag tror ni mörkar nåt ;D (27.3.2007 23:00:45)
frida - - 213.204.60.63
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar