torsdag 30 december 2010

26.1.2007 18:59:25 Fredag kväll

Veckans bästa dag har äntligen kommit! Jag hade nästan gett upp hoppet.
Jag hade laddat upp min sista energi till att skjutsa stora I på skol-bowling men som tur var skulle grannflickan också dit och då kunde hennes föräldrar köra. Min eviga tacksamhet går till dem.

Att framkalla energi överhuvudtaget efter en arbetsdag, för att inte tala om fredagar, är minst sagt svårt, den kan räcka till att duka bordet, tömma eller fylla diskmaskinen, men inte båda.
Nu fick jag ju lite bonusenergi eftersom jag ställt in mej på stan + bowling så jag lyckades både tömma och fylla maskinen.
Jag hade tänkt skriva betydligt längre om detta fenomen men jag känner mej lite som en ficklampa med dåliga batterin, sakta sjunker jag djupare ner i stolen, glider bort i tankarna, datorn spelar Percy Sledge when a man loves a woman (varför vet jag inte, den har inte jag lagt hit???) rena vaggvisan...zzz


Andras kommentarer

"Månne de e gretas pojkin?" nej,nej,jag kör den lite mer moderna varianten;vems förälder är du då? eftersom jag jobbar med barn och ungdomar,och bara vet att benämna folk "du vet,hans mamma" eller dylikt. (29.1.2007 20:20:57)
- - 213.204.51.196
Ditt svar på kommentaren:


hm,nu får jag en känsla av att jag borde veta vem du är,eftersom det var bara lemlandsungar på bowlingen i fredags... (29.1.2007 12:40:30)
cita - - 213.204.51.196
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar