fredag 31 december 2010

11.4.2007 18:50:24 Sammanfattning av ingenting

Dagens arbete bestod av att fälga däck, när man gör det måste man tömma dom på luft vilket i sin tur innebär att jag har andats in flera år gammal luft som luktar så där gott ni vet och mina lungor är svårt kontaminerade. Redan som liten parvel brukade jag undra hur James Bond klarade av att andas under vattnet genom att ta luft ur däcken på en bil som sänktes samtidigt som honom. Själv hade jag nog valt att drunkna.

Gladare nyheter är att Ia svängde ihop en alldeles lysande middag bestående av vadenuva och ostsås och "kraften" hon var rädd att hon förlorat inte är helt försvunnen, tack och lov.

Noterade också att dom börjat sända vuxenunderhållning på min bulgariska musik kanal mitt på dagen. Det var en mjukporrfilm med nån som hette Fergie och hon dansade runt i minimala klänningar samtidigt som hon smetade in sej i grädde och stönade fram nåt som påminde lite om en sång som brukar gå på radion. Hennes motspelare (lustigt nog helt påklädd) hette Will I Am och jag undrar om han stulit stavningssättet av William från PetER eller möjligen RoNaX, snacka om att bloggen har inflytande.

Jag lyckades göra en hel del matnyttigt under påsken och var rätt nöjd med det tills alldeles just då det visade sej att sånt som tar fyra dagar för mej att göra tar knappt 24 timmar för den gode RoNaX som lagade moccarutor med ena handen, lagade gardinhållare med den andra och sydde en flagga med fötterna, allt detta medan han lät tankarna vandra till den trappa han skall snickra så fort han får en hand eller fot ledig. Herrn kunde gott dela med sej av energin tycker jag! 


Kommentar till Sammanfattning av ingenting


Inkommet 11.4.2007 19:35:22
Gjorde han inte ritningar till ett fågelbord samtidigt oxå?
ann
Svar:
Japp, höll pennan i munnen.

Inkommet 11.4.2007 20:11:01
Blev bara halva trappan.. och fågelbordsritningen har jag ju faktiskt småfilat på i flera dagar. Men resten är i alla fall klart. Känner mig lagom produktiv idag.
Svar:
Herregu....LAGOM!!!! Jag har fyllt min mp3spelare OCH gjort ett bakgrunds kollage till datorn så jag har också varit duktig (PAH!)

Inkommet 11.4.2007 20:12:12
*mejlar lite energi även till /B*
Svar:

Inkommet 11.4.2007 21:54:52
Har du köpt ny bikini åt Ia till sommaren, eller vem har du tagit bild av??
Svar:
VA?? Det där är ju jag i min nya baddräkt!!!

Inkommet 12.4.2007 08:30:00
Är det så där man blir av att suga ut luft ur gamla bildäck så är ju det där med silikon och övriga implantat helt bortkastade pängar... Mera luft åt (kvinn-)folket!
Svar:
Tyvärr så var det där hur jag såg ut efter jag försökt upprepa tricket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar