fredag 31 december 2010

7.4.2007 16:24:08 Ganska levande

Nu börjar min stigmata så sakta lägga sej och det har blivit dags att sammanfatta festandet. Själva fest delen var väl egentligen rätt lugn, vi satt ett helt gäng uppe hos Rossi (paulo) och drack våra drycker och stojade och glammade, malle var som vanligt fullast. När det var dags att fara till arken så hade jag redan druckit för mycket så det blev till att promenera i hopp om att jag skulle nyktra till en smula. Vi passade även på att kontrollera återvinningsstationen vid ålandsplan och  jag har lite svårt att komma ihåg hur där såg ut. Det var ganska mycket folk på arken men ganska få som jag kände så när jag märkte att ögonen började klippa tog jag farväl och åkte hem.

Det kändes inte så farligt när jag vaknade, en mördande huvudvärk som dök upp om jag rörde mej men annars verkade det bra. Men ack,när jag väl hasade mej upp och försökte dricka lite vatten och kanske en kaffetår fick jag genast klart för mej att i magen råder importstopp. Så efter att ha skrikit i toaletten en stund var det bara att gå upp och lägga sej igen.


Kommentar till Ganska levande


Inkommet 7.4.2007 21:08:41
hahaha!*skrattar hysteriskt* skadeglädjen är den enda sanna....
cita
Svar:
PAH! Du är bara tjurig för att du inte är ett party-djur längre utan vuxen. Skrattar bäst som skrattar sist HA HA!

Inkommet 7.4.2007 22:40:14
Läste i en annan blogg att Cita börjar sukta efter en dejt. Skall vi börja lobba lite för henne måntro...;)
Svar:
Ohoho! Vårkänslorna spirar hos de unga tu.

Inkommet 8.4.2007 12:33:33
VA!?!var har du läst det?Jag har förresten aldrig behövt hjälp på det området...
cita
Svar:
Så så nu skall icke fröken Turturduva hetsa upp sej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar