torsdag 30 december 2010

20.3.2007 17:25:37 Ingen spark men ont ändå.

Frukta icke kära ni, jag har fortfarande mitt jobb kvar! Det var en blandning av målande beskrivning och ren lögn (en närstående släkting till mej brukar säga "man skall aldrig låta sanningen förstöra en god historia). Mina arbetskamrater pratar fortfarande med mej även om jag har fått märkligt mycket pikar om färgen på spelmarker av P-P (som för övrigt hälsar att han är jätte bra på poker efter att han tog hem hela potten på kafferasten)

Träningen igår gick över förväntan. Regnet hade upphört men jag kände en lätt smärta i knävecket vilket ledde till att jag inte kunde "rycka" när jag sprang (situationstecknen bör alltid vara med när jag beskriver mina "ryck", jag är som ett snälltåg när jag springer nämligen). Jag genomled övningarna med stigande frustration, men när det var dags att spela gick det riktigt bra och jag gjorde minsann ett mål också!

På kvällen somnade jag på soffan till Batman begins och när jag vaknade hade den lätta smärtan i knävecket övergått till helvetets brinnande lågor. Jag kom knappt upp för trappan och jag kunde inte böja mej när jag skulle ta av byxorna så jag var tvungen sätta mej ner och ta av dom med tårna. Inte blev det bättre av en natts sömn och att ta på sej byxorna med tårna var något alldeles utöver det vanliga. Nu när jag har haltat omkring som en gammal höna hela dagen börjar det släppa och jag kan nästan återgå till ett normalt liv igen.


Andras kommentarer

då är vi två ;) (22.3.2007 00:22:07)
//reumatisk typ *gissa vem* - - 213.204.60.63
Ditt svar på kommentaren:


Dåligt virke ;) Annat var det förr! (21.3.2007 11:23:47)
Patronen - - 82.199.161.2
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar