fredag 31 december 2010

10.4.2007 01:15:39 Citas dating service

Eftersom vårkänslorna verkar spira i Lumparland och PetEr föreslog att vi skulle lobba lite för Cita så tänkte jag sammanställa en liten lista över potensiella "span" som vi ungdomar säger. Kriterierna för Citas man är "snygg,händig,vansinnigt rik gourmetkock i lämplig ålder och gärna likna Johnny Depp".

Två cyniker: Devil och Kvarken faller redan på lämplig ålder, men eftersom båda verkar vilja bli bort adopterade (från vadå?) så kan dom få kvalificera sej som "kärleks barn", det mesta tyder på att Cita har ett stort samhälls-engagemang samt ett gott hjärta och att rädda dessa cyniska själar kunde rimligtvis stå högt på dagordningen.

Bremner: tror jag inte passar ty han dog för snart 10år sedan (iaf Billy Bremner som är på bild)

Daniel: Lämplig ålder: check och tjänade tydligen 6000e på att köpa(!) en kamera grej.Plus att han tydligen spelar poker och det blir man ju rik på har jag hört.

Gerhard: påminner möjligen om Philip Seymour Hoffman men förutom det, och det är ju tyvärr inte Depp, så stämmer inte mycket (Ia tycker han på minner om Woody Harrelson och det är ju lite närmare)

Jan Blogge: Ser tyvärr ut som en samling pinnar med en kotte till huvud, men kan både koka ägg OCH steka bacon och potatis. Mördar dessutom sniglar på löpande band vilket tyder på en viss händighet. Stort plus är att han är singel.

Mr.Kaffe: Ser onekligen ut som en filmstjärna och kan laga kaffe (mycket värt för oss koffein beroende), kan laga en kaffemaskin och det kräver en viss händighet.

Livet på farmen: Är förmodligen en flicka som skriver och efter att ha bott i Godby så skyllde man alltid på "Pellas" när byn stank ko skit. Hursom så är man händig om man är bonde PUNKT.

Magnus: Svårt att avgöra om han är snygg eller ej, men att döma hur han skriver är han nog rätt så. En uttalad livsnjutare lagar alltid god mat. Kunde även vara rik eftersom han har råd att köpa Baileys nya "räv-piss" och hälla bort det.

Patrik Häggblom: Stort samhälls engagemang, kan sjunga och har nån slags chefsjobb, var för sej saker som kan få en kvinnas hjärta att smälta. Stort minus dock att han är (har varit?) dörrvakt, liknar ingen filmstjärna jag sett.

Patronen: Tveklöst snygg, har ett käkparti som bara förrunnas filmstjärnor, skulle bli väldigt förvånad om han inte kan svänga ihop en god fiskrätt.

RoNaX: Snygg, gillar att städa (eller gör det åtm), bor i ett mindre slott där man kan inhysa stora delar av alfabetet (vilket tyder på att han är rik som ett troll), svårt att avgöra om han är gourmet kock men tvekar inte att slänga ihop en pyttipanna mitt i natten (kan vara mycket värt), liknar mer Bruce Willis än Depp och är upptagen (och det är inte juste att stjäla andras karlar!)

Runristaren: Utan tvekan händig och kan matcha Cita i ägg ätning.

PetEr: Rätt ålder, lär skall kunna svänga ihop en god tårta, men har en känsla av att han är upptagen (och det är INTE juste att stjäla andras karlar!!), påminner om terminator i sina "trademark brillor".

Stephan: Gillar det franska köket (=livsnjutare?), men det faktum att han inte brukar gå till "Sabina" tyder på en ganska hög ålder.

Toni: Kan vara en riktig pärla här, lagom gammal, ser bra ut på sin bild, är självutnämnd datanörd (andra nördar är Bill Gates och Niklas Zennström båda snuskigt rika), men tyvärr faller han hårt på gourmet eller vad sägs om "Det har hänt att jag ätit mat som Mysan slickat på. Att jag glömt köttgrytan framme i rumsvärmen över natten. Att jag tagit vara på grönsaker som redan blivit svarta på ena sidan. Att jag använt mjölk som gått ett par veckor över tiden och kött som redan börjat lukta lite surt. Att jag glatt ovetande druckit brunnsvatten som visade sig krylla av ekoli. Att jag ibland haft en himla oreda i mitt kök och tillrett maten mitt ibland berg av smutsdisk." Aj aj aj aj AJ! Kan dock rosta nötter.

Oscar: Händig är han, bygger ett hus med sina bara händer, går dock på GI-diet och det är sannerligen ingen gourmet över det, lär ska se bra ut dock.

Niklas (Lampi): Ser väl rätt ok ut och är chefsredaktör gudbevars!

Detta är vad som bjuds här på bloggen och det är bara att välja och vraka! Lycka till.



Kommentar till Citas dating service


Inkommet 10.4.2007 09:28:51
Hoffmann? En ljusrosa Benicio del Toro om jag får be. :-)
Svar:

Inkommet 10.4.2007 10:16:08
Nejmen härriguud....
cita
Svar:

Inkommet 10.4.2007 10:18:24
Nejmen härriguud....
cita
Svar:

Inkommet 10.4.2007 10:35:56
Dyster samlig. Hur var det med Boutros själv då, nej visst han var ju också upptagen. Tror hon har större chans om hon lämnar in lotto. Enligt "säkra" källor lär karlar sällan ha mer än en av dessa fyra parametrar i topp. Tack för komplimangen om åldern förresten, tror inte ni har samma åsikt där...:)
Svar:
Vi har en strikt policy hemma att jag inte får bjuda ut mej på internet. (men det hade hetat skitsnygg, rik som ett troll, händig, en riktig mästerkock och slående lik Johnny Depp)

Inkommet 10.4.2007 10:57:41
Är det bara jag som inte har problem med att jag är singel?
cita
Svar:
Nejdå, inga problem alls. Tvärt om hade den här texten varit helt värdelös om du varit upptagen ;D :D :D :D :D

Inkommet 10.4.2007 11:58:26
jag har inte problem med att du är singel, heller, cita... ;)
Svar:

Inkommet 10.4.2007 14:46:10
Tack,RoNaX....
cita
Svar:

Inkommet 10.4.2007 16:59:21
Hmmm.. Är inte Patrik upptagen?

Svar:
Jo det stämmer nog, det hade jag glömt.

Inkommet 10.4.2007 21:43:43
haha stackars cita xD vad är det här för nåt "tussa-ihop" party
Svar:

Inkommet 10.4.2007 23:18:42
Haha, tackar för komplimangerna! Jisses, är det så uppenbart att jag är singel?! Jag letar inte efter nån men tipsa får man ju alltid :) När det gäller Cita så tror jag att hon och jag kommer att leva lyckliga i alla våra dagar - på var sitt håll! ;)
Svar:
Nejdå så uppenbart är det inte, jag måste läsa hela teaterbloggen och sedan göra ett antagande.

Inkommet 13.4.2007 22:17:10
Kul att läsa hur man blir uppfattad av nån annans ögon. =)
Jan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar