fredag 31 december 2010

21.4.2007 20:27:40 Godmiddag

Jodå middagen var god, det blev en ... med kyckling och svamp.

Fotbollsmatchen blev på Klara plan och domaren var importerad från tavasternas land och dömde där efter. 5-1 blev det till slut till Jomala och det får man ju vara nöjd med. Själv satt jag på bänken de första 60minuterna men fick spela 30 och fick ett gult kort och det får man ju vara nöjd med.

Det visade sej att grabbarna skulle ha bastukväll på arken och som vanligt hade dom glömt att berätta det för mej, det händer så ofta att jag börjar undra om det verkligen kan vara i misstag alla gånger.

Kan tilläggas att stämningen var på topp då Lucas tagit med sej alla mammor och flickvänner och systrar och mostrar och dom hejade och stojade (sa dom ialla fall).


Kommentar till Godmiddag


Inkommet 21.4.2007 22:56:22
Din blygsamhet förbjuder dig att berätta att du egentligen var cheerleader de första 60, förstår jag. Någon har smugit in en bild i din blogg och jag tror att det är din förtjänst att ni vann.
Svar:
Att det var min förtjänst att vi vann råder det ingen tvekan om, så har det varit i många år nu (men det är bara jag som vet om det). Tyvärr förbjöd vädret att jag hade min cheerleader dräkt på mej idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar