fredag 31 december 2010

19.4.2007 17:03:17 Snön faller och vi med den

Inget går upp mot ett rejält snöfall samma dag som det är fotbollsträning. Man blir liksom så inspirerad. Av princip så har jag alltid shorts på mej när det är grästräning, men jag undrar om det inte är dags att rucka lite på den principen. Det är seriepremiär på lördag och det blir tråkigt nog inte hemma på Vikingavallen (gräset är inte klart förrän tisdag) utan Solvallen i Eckerö eller i värsta fall Klaras grusplan i Hammarland.

I övrigt finns inte mycket att berätta, jag har lastat kylskåp och fälgat däck hela dagen och hur jag än svänger till det så blir det inte roligare än så (fast nuförtiden drar jag alltid två linor potatismjöl innan jag börjar med däcken).

Stora och lilla N är på besök och efter att lilla o gått och lagt sej tittade lilla n och jag på fotboll igår (till skillnad från den andra bokstaven har denna vett att sitta stilla och avnjuta en god match) det tråkiga var att han tydligen hejar på Chelsea. Jag straffade honom med att kamma sidobena så han såg ut som en Hitler-jugend.


Kommentar till Snön faller och vi med den


Inkommet 19.4.2007 17:14:11
fy tusan va du é rolig. Vill man få ett gott skratt skall man läsa din blogg. "hitlerjugend" jag ser honom framför mig......
cb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar