fredag 31 december 2010

22.4.2007 21:20:38 Jahapp de vart S igen de

Mjaha, det gick på tok det där (eller som kära svåger skulle sagt "de vart s igen de"). Domaren stal en välförtjänt seger mitt framför näsan på oss. Plötsligt gjorde det inte så mycket att jag inte var på plats, en annan Lemlänning var och tittade på Aston Villa idag och det var nog inte världens mest spännande match för att använda en typisk engelsk underdrift.

Jag tycker mej märka att det bara får plats en sak i taget i mitt lilla huvud också. Först bloggar jag bara om att jag inte får nåt gjort sen svänger det till däcksfälgning ett par dagar och just nu har jag svårt att tänka längre än fotboll. På lördag blir det iallafall borta match (även om gårdagens match inte var speciellt hemma den heller) och då blir det förhoppningsvis 3 poäng och nya kort till min samling.

Snart skall jag iallafall försöka lura hit farsgubben med motorsågen för att kapa träden jag fällde i april (ett helt annat år), funderar på att lägga ut en spikmatta eller ett stort nät för att fånga in honom när han är på väg till Långnäs. Sen bär jag in honom i skogen så får han såga sej ut. Vattentätt!
Om sedan gräset börjar växa så skall jag se om gräsklipparen funkar och kanske köra över rosenbuskarna jag planterade ifjol, det låter som en plan.


Kommentar till Jahapp de vart S igen de


Inkommet 22.4.2007 22:06:22
Han ska med mej och titta på moppe i morron ;) Så då fångas han minsann inte in hoppas jag. Jag känner att jag skulle behöva den kära svågern så han kan kolla att vi inte går och köper ett dubbel s eller nåt sånt. *svettas* eller ännu värre, en lika ful tunturi som ni hade. *dör*
Svar:
Tunturin va faktiskt cool, så de så! Idag skulle den vara retro och de är jätteinne just nu HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar