måndag 3 januari 2011

9.8.2007 18:15:39 Intelligens ebb

Begåvningsreserven på firman var oroväckande låg idag, men jag väljer att skylla på värmen. Först skulle jag köra iväg lastbilen och bedömde att eftersom jag bara skulle till baksidan av gården (drygt 300m) behövde jag inte fälla upp flakbrädet på bilen (samma flakbräde jag förstörde låsningen på efter en felberäkning i ett porthål) för pall lyften som var på flaket skulle hållas den korta sträckan. Jag kom två meter sen föll den av.
Senare på dagen skulle jag köra in bilen i lagret och gjorde då bedömningen att jag skulle komma in utan att dataskärmen överst i elektronokhäcken jag hade på flaket skulle ta i porthålet, pang, krasch, bom så stod jag ute och sopade upp plastbitar i massor.


Kommentar till Intelligens ebb


Inkommet 9.8.2007 18:24:02
För att inte tala om igår då du lyckades hänga dej själv med byxbenet i lyftkranskroken... Ganska underhållande faktiskt :)
ia
Svar:
Hmm... lustigt nog hade jag lyckats förtränga det...

Inkommet 9.8.2007 18:35:45
Det skulle jag också velat sett!
öket
Svar:
Fast nästa gång tar jag inträde.

Inkommet 9.8.2007 18:48:27
Skyll på värmen...den smälter hjärnceller tror jag!
Svar:

Inkommet 10.8.2007 15:28:13
Ia har du ingen kamera så vi andra kan få lite kul så här på fredags eftermiddagen.
Gunilla
Svar:

Inkommet 10.8.2007 15:30:50
Ja Gunilla jag förstår faktiskt inte varför jag inte tog någon bild då, kom på det först efteråt... Nedrans också, hade ju telefonen på fickan!
Svar:

Inkommet 10.8.2007 15:35:07
hade kunnat vara bra att hota med vid förhandlingar hemma sånt måste du tänka på.
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar