måndag 10 januari 2011

22.10.2007 19:04:58 Mirakel o dyl

Många spännande och fantastiska händelser har hänt idag. Till att börja med hade jag perfekt ljudstyrka på min klockradio, bara en sån sak! Ettdera är det myslågt eller skrikhögt, men idag perfekt och kan man få en bättre start på dagen? Nästa osannolika händelse inträffade när Sår-Ove och jag varit på en ackumulator raid i stadens servicestationer (vi kommer inslirande i våra lastbilar och tar allt som vi kommer åt och allt vi kan behöva) och dessa fyllde exakt en av våra egna RK-lådor för batterin! Fullständigt otroligt. Till ytterligare förnöjelse blev Sår-Ove utnämd till "Björn" alltså priset för sämsta ögonmått.

När jag så skulle hem svängde jag in till mina föräldrar (jag hade stulit deraspost) och där befann sej en tvättäkta kändis! Veronika Thörnroos ingen mindre, förmodligen gömde hon sej för paparazzin (kändisar gör sånt!). Då passade vi på att byta partihemligheter med varandra vilket var lite ensidigt i och med att jag inte har några och så måste jag få vissa saker klargjorda som jag inte förstod (alltså det mesta inom politik). Vidare konstaterade jag, utan att få medhåll, att eftersom jag inte fick in min kandidat så måste jag gå opposition i fyra år.

Sist men inte minst hamnade jag i blåskontroll på lemlandsvägen och klarade mej så det finns tydligen fördelar med att vara nykter på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar