måndag 10 januari 2011

22.9.2007 10:21:50 Abort mission!

Skulle ut till Föglö och vara tippskötare idag men bilen ville annorlunda. Den har drabbats av glappkontakt i en kabel så man måste rickla och rackla för att få igång den. Detta var inget problem när jag for hemifrån men när jag var i Svinö tvärvägrade den. När jag efter en kvart fått igång bilen hade färjan sen länge lagt ut och jag insåg att om något liknande hände när jag är på Föglö så vill jag inte vara med. Därför beslutade jag mej för att avbryta anfallet och återvända till basstationen.
Nu far jag och handlar födelsedagspresent åt min mamma istället.


Kommentar till Abort mission!


Inkommet 22.9.2007 12:43:27
välj nu en riktigt fin present till mamma, nu när du fick extra tid:)
Eivor
Svar:
Japp ett nytt förkläde när hon står vid spisen ;)

Inkommet 23.9.2007 00:25:09
Nej men nu blev det riktigt spännande! Vad skall det bli. Väntar med spänning.
M
Svar:
Tja har du bakat nån tårta då?

Inkommet 24.9.2007 00:04:21
Att jag har ja, man vill väl inte riskera missa ett förkläde
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar