söndag 2 januari 2011

21.7.2007 16:29:01 Dubbelhelg steg 1

Det blev en riktig partykväll igår (med mina mått mätt ). Vi satt hemma hos Sara´s föräldrar (han med fula skjortans flickvän) och fick mitt hår flätat.Runt tio for vi ner till rockoff och lyssnade på Sahara som i alla fall jag tyckte var bra, jag är inte säker på att Fyll-Janne höll med men det var så högt ljud när han ringde så jag är inte säker. Efter Sahara slarvade Thomas bort mej och envisades med att ringa trots att man inte hörde nåt och när jag äntligen hittade honom blev han så glad så han spydde. Lustigt nog var det inte slut ringt bara för det utan han fortsatte ringa mej titt som tätt hela kvällen och det lustiga var att jag lyckats ställa om ringsingnalen till kräk-ljud. Runt tre gav vi upp och gick till kiosken-formerly-known-as-Dixie där jag träffade min gamle barndomsvän Malin och inte kände igen henne! Till mitt försvar kan sägas att det var över fem år sen sist och då hade hon orange dreadlocks. Nu såg hon jättebra ut i en helt annan frisyr.

När jag äntligen kom hem och skulle gå in hörde jag en duns innifrån och måste fundera om det borde vara någon hemma och vaken den här tiden. Det visade sej att Gizmo var inne och jag hade glömt att stänga dörren till stora I´s rum så dunsen jag hört kom från när katten vält ner hamsterburen ur hyllan. Lilla Safira mådde bra i sitt numera något ostädade hem och Gizmo insåg att spelet var förlorat när jag kommit hem.

Nu idag är jag i stort sett levande och taxichaufförens fru ringde och meddelade att hon hittat min plånbok som jag inte visste att jag tappat. Det var hemskt snällt och det visade sej dessutom var Sofia som gick i parallelklass`s föraldrar.Trevligt. Ikväll skall jag försöka mej på nåt så oerhört som att gå ut igen, mest bara för att jag kan (i teorin alltså). Önska mej lycka till och förvänta er inget skrivet tidigt imorgon. 


Kommentar till Dubbelhelg steg 1


Inkommet 22.7.2007 10:01:31
Försökte hälsa på dig i fredags, men du var lite väl dryg då i din fina fläta.. :-(

Svar:
Jaså, vem kan du vara då?

Inkommet 22.7.2007 19:46:14
Lever du idag?
Svar:
Nix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar