måndag 10 januari 2011

19.10.2007 14:36:31 På jobb igen

Nästan roligt att vara på jobb igen, man kanske borde vara ledig fem dagar alla veckor. Har egentligen bara varit på en körning idag men den var desto mer givande. Vid Olles el träffade jag ingen mindre en Leena G som jag jobbade med i Godby skola för något som tydligen måste varit hundra år sen. Hon var ute och rastade ett barnbarn och var tjänstledig och snudd på pensionär och såg inte ut att ha åldrats nämnvärt faktiskt (de säljer fantastiska anti-wrinkle krämer på Mattssons har jag hört).
P-P har varit ovanligt snäll hela dagen så jag kan inte låta bli att undra vad han är ute efter. Han hittade en hår trimmer åt mej och den kunde komma väl till pass då min frisyr icke är möss-kompatibel.

Efter jobbet skall jag fara via lisco, alko (skall se om jag kan supa bort valet ur mitt medvetande) och sen glömma bort undulaterna. Hur skall jag hinna med allt?

nkommet 19.10.2007 14:51:50

Va, har du tänkt suga i dej min sprit som jag ska ha ikväll? Hur ska jag då våga ropa sker som "Visa brösten så får du popcorn" till totala främlingar??? Glöm inte att du ska handla mat och sånt också! :)
ia
http://blogg.alandstidningen.ax/ia

Svar:
Tja vad gör man inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar