måndag 10 januari 2011

9.10.2007 21:44:38 Lustigkurrar

Mina toklustiga arbetskamrater hade, i ett obevakat ögonblick, valt att fästa en innerslang till cykeldäck runt avgasröret på min bil. Detta i syfte att få bilen att låta som nån slags puttrande moped eller dylikt. När jag således skulle åka iväg (sist av alla ty P-P är i Sverige) hade de andra, tvärt emot alla sina vanor och natur, inte alls bråttom att lämna brottsplatsen. När jag till yttermera visso noterade att de såg ut som barn på julafton förstod jag tämligen omgående vad de hade gjort. Till på köpet hade de fäst en alldeles för lång slang vilket icke ger den bästa effekten, sen låg de bakom mej och såg ut som glada ostar i backspegeln. Boys will be boys.

Inkommet 10.10.2007 10:17:20

Vad underbart med arbetskamrater! De är bäst! Vilken idé! Den skall genast prövas på träbåtsskepparn. På hans bil alltså, han hörs ändå!
öket

Svar:
Kom ihåg, inte för lång slang och en smula bättre pokerface så skall det nog gå bra. Lycka till!

Inkommet 10.10.2007 21:34:32

*flinar*

                        Sally

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar