måndag 3 januari 2011

31.7.2007 20:12:47 En vanlig tisdag bara

Thomas var sitt vanliga snälla jag idag och vi var ända ut till Geta och Saltvik. I Geta öste regnet ner så vi blev mer eller mindre instängda i en container. Saltvik var sitt vanliga charmiga jag med massor av sopor och annat som inte hör hemma i de små husen vid kvarnbo och kroklund, jag börjar misstänka att det kan vara nåt fel på Saltvikarna men i avvaktan på mera bevis behåller jag mina teorier för mej själv. Jag avböjde erbjudandet om Sottunga resa imorgon och kommer antagligen fara till Asterholma på torsdag iställe (förutsatt att det inte krockar med min tandläkartid förståss). För att ytterligare bevisa att jag blivit min far lagade jag stekt ägg och bröd till middag det var hans paradrätt i många, många år. Sist men inte minst har jag betalat augustiräkningarna så finns det några företag som skulle vilja vara med och dela på mina pengar hänvisar jag er till nästa månadsskifte.

Kommentar till En vanlig tisdag bara


Inkommet 3.8.2007 21:48:01
Hur kan du tro att det är något fel på Saltvikarna? *asg* Själv skulle jag gissa att Kvarnbostationen (Kroklund har jag ingen koll på, det ligger i en annan del av världen) har för högt, tätt och skyddande plank runtomkring. Kanske man borde haft öppningen ut mot vägen istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar