måndag 10 januari 2011

25.10.2007 21:43:00 Snart är det fredag

Denna dagen ett liv. Sund var den enda kommunen jag behövde besöka idag (om man räknar bort Lemland, Jomala, Mariehamn, Finström och Saltvik som jag tvingats ta mej igenom), men då min partner in crime skulle till försäkringsbolaget så passade jag på att gå in till banken för att fixa ett nytt bankkort (ett såndärnt gammalt ni vet där man endast kan ta ut pengar). På vägen dit stötte jag ihop med Ibland-Fotbolls-Linus som har flyttat till Borgå och är kusin med en pappa på mitt dagis och då blev jag uppehållen en stund, på eget bevåg måste jag tillägga, och när jag sedan hade ärende på världens snabbaste bank så låg jag rejält efter tids-schemat när jag var klar. Sista uppgiften för dagen var att ta mej en titt på bromsarna på min Volvo och då där inte längre fanns något att titta på så gick det ganska kvickt.
Imorgon skall jag se om jag hinner titta in till lagtingsman Karlström och kanske jobba lite och fara en sväng via butiken.

Jag hade ingen illustrerande bild så denna fick duga.

Inkommet 26.10.2007 13:56:52

Citat: är kusin med en pappa på mitt dagis Öhh har du eget dagis?ÅPAB?
A

Svar:
Du skulle bara veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar