måndag 10 januari 2011

2.10.2007 08:20:30 Jobb och fotboll

Igår körde vi Saltviks returdepå där den alltid lika uppskattade Dahl jobbar, denna gång hade jag Arbetsledar.Kim med mej och då hade han inte alls tid med mej så jag fick lasta i lugn och ro. Vi har lite manfall denna vecka med en förkylning och en som sågat sej i armen med någon slags motor driven såg.

Fick även göra lite mål på träningen men förlorade den interna målkampen mot Småroos med 3-2, han fick ett mål bortdömt pga av fusk mellan Danka och honom (Danka sparkade in min boll i buskarna och släppte sen in en hoper lätta bollar). Invigde mina nya skor, det var lite som att ha dubbstrumpor på sej och jag sej icke fram emot att bli stämplad i matchen i helgen.
Kåke och jag konstaterade, något jag vetat länge, att jag i grund och botten är anfallare och måltjuv.

Inkommet 2.10.2007 10:19:23

Du har möjlighet att få en grym statistik nu! Är det för mycket begärt att medspelare och motståndare tar bort det grå skynket från ögonen och verkligen ser din kvalitet?
öket

Svar:
Man undrar?! Fast jag sa det åt tränaren att efter tretton år som back har jag äntligen kommit upp på mittfältet så om tretton år till blir jag anfallare! Alltså runt min 40 års dag TJOHOO!

Inkommet 2.10.2007 22:06:40

Jaa ser du, livet börjar ju vid 40 :-)
tove

Svar:
Jo jag undrade just...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar