söndag 2 januari 2011

23.7.2007 12:03:34 Social rehab

Finns det ett rehabcenter för socialmissbruk? Efter att ha tillbringat helgen i Bergmans kollektiv känns det lite ödsligt att gå till baka till mitt eremitliv.
 
Jag har varit till tandläkaren idag och man märker en ganska stor skillnad på privata tandläkare och statligt anställda. Privattandläkare vill ju att deras kunder skall komma tillbaka och är väldigt försiktiga och väldigt precisa medan när jag gick till Riika (som jag tyckte väldigt mycket om och som jag saknar lite) hade vi en lite vildavästern attityd där vi skålade i sarsaparilla och bedövade mej lite här och var i hopp om att tanden skulle träffas också. Dagens bedövning träffade i stort sätt bara tanden och inte så mycket annat och det finns ju en viss charm med det också.
 
Dagens fotbolls träning, som är min första sen vi bytte tränare (because firt impression lasts), är tidigare lagd till kl.17:30 vilket innebär att jag inte ids fara hem efter jobbet utan äter hos pappa. Eventuellt skall jag se den nyinköpta vännerboxen (säsong5) ikväll eller så skall jag städa hallen, jag undrar vad det blir.
 
 

Kommentar till Social rehab


Inkommet 23.7.2007 14:38:40
åååå du har fått tag i säsong 5! Jag kom på idag att det nog är säsong 3 jag lånar och inte fyra.
frida
Svar:

Inkommet 23.7.2007 19:33:51
Jag borde inskaffa allihop jag...saknar Vänner!
Svar:

Inkommet 24.7.2007 22:10:52
Jag har oxå gått till Riika men nu har ju jag passerat åldern då man inte får gå till ÅHS mer så nu vet jag inte riktigt vem jag ska gå till! Men bra var hon och det känns lite trist att sluta gå till henne!
Pamsan
Svar:
Javisst, man blir liksom lite bekanta sådär efter några år.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar