måndag 10 januari 2011

8.10.2007 15:50:07 Så trött så trött

Usch så trött jag kännt mej idag, jag trodde jag nådde kulmen igår när jag somnade till "Små Einsteins" just som dom skulle rädda den tredje lilla grisen (hans flygplan hade fastnat i snabbaste läget). Så var nu inte fallet för jag var än tröttare idag. Att stiga upp imorse var inga större problem men sen gick det bara utför och jag har kört lastbil halvsovande fram och tillbaka till Eckerö. Bilhandlar-Ove blev så orolig över min bristande samtalslusta att han nästan sålde ett par vinterdäck till rimligt pris i rena förskräckelsen.

Nu skall vi fara och handla jag, lilla o och lilla a, det kanske piggar upp.
Sen undrar jag om jag inte lovat passa lillasyster demonens tama korpar (Hugo och Munin) men det kan väl aldrig stämma? Kan jag ha varit nykter isåfall?? Kanske jag matar dom till katten redan första dagen? Och kanske kanske gör jag ett pyttelitet dunbolster av fjädrarna och ger henne i julklapp? Så får det bli.


Inkommet 8.10.2007 15:56:49

Uj, vicken tur att man inte har dej till storebror. :-) Blir det nån bloggarfest då? Eller har du/ni helt förträngt alltihop? SusieQ och Skippern hjälper självklart till med nåt. Inte med att ta över festen. :-)

Svar:
Inte ikväll iallafall, jag är alldeles för trött. Jag tänkte gå i ide till helgen men framåt vårkanten kanske??

Inkommet 8.10.2007 16:19:45

haha du e ju lite rolig faktiskt!!!! *fniss*
fruholmberg

Svar:

Inkommet 8.10.2007 21:30:27

Fru holmberg: han är inte rolig! Han är ond O_O för övrigt vet jag var din postlåda växer och så också din dator. muehehe
frida

Svar:
Oj oj oj! Min postlåda har tappat locket och datorn är på väg till försäkringsbolaget så snart jag skaffat usb minne. Hit me were it hurts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar