måndag 3 januari 2011

2.8.2007 17:15:47 Soppa torskar och Döds broilrar

Ännu en dag ännu ett tandläkarbesök, laga två på en gång bara för skojs skull och överläppen var bedövad till tre tiden.  Körde lite burk efter det och så åskade det lite i elektronik containern. P-P försökte som vanligt skuld belägga mej för allt som misslyckades men jag skyllde på Thomas.
Tommy fick soppa-torsk på vägen hem så vi fick tanka i en liten flaska för han hade ingen bogser ögla på bilen (annars hade jag dragit honom 1km till närmsta mack).

Vidare fick jag en länk av min data tekniker som visar en grupp galningar som beter sej underligt och det är lika bra jag sprider den vidare (efter att man sett den ringer telefonen och en röst säger att man dör inom 7dagar).
http://www.youtube.com/watch?v=vkUBJZpVbxE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar