måndag 10 januari 2011

27.10.2007 10:14:42 Godisdag

Igår kväll när jag just hade ställt in mej på att falla i coma så ringde Ove och störde, fullständigt mot min vilja kom han över och såhade vi lite små trevligt. Tråkigt nog skulle det prompt spelas spel som jag inte vinner men tills dess hade det varit trevligt.

Denna morgon har jag ännu inte varit uppstigen mer än en halv timme men har redan hunnit färskostsanera lilla o och vinka av Ia som skulle till stan. Lördagsgodiset är öppnat och barnen har den där sockerstinna blicken i ögonen. Någonstans i Sund känner jag på mej att det sitter en skidåkare och njuter framför sin nyvunna tv alltmedan han nallar ungarnas godis i smyg.

Inkommet 27.10.2007 11:05:37

Lennart! Sötast i Sund! Han är min småkusin, vet du.
Poetcarina

Svar:
Tveklöst sötast i Sund! Hur det är med konkurensen i den kommunen vill jag hellst inte gå in på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar