måndag 10 januari 2011

19.9.2007 21:23:27 Ditt och datt

Vår lastbil lider av "Rollic skräck". För andra gången i rad när den skulle dit fick den ett påhittat fel. Första gången stannade den mitt i allt (samma fel råkade jag senare ut för) p g a att kardanfördelarsnöret var dåligt spänt (eller nåt) och nu vägrade den starta helt. Efter mycket pyssel av de pysselkunniga startade den om man ricklade lite på en sladd vid ratten.

Ove har dykit upp på jobbet efter sin evighets sjukskrivning och hade nyrakat huvud, jag kunde inte bestämma mej om han såg ut som en nazist eller den vita bollen i biljard. Jag skall ägna morgondagen åt att tänka ut vilket.

I måndags gjorde jag en rotfyllning, allt gick bra och jag kände hur jag höll på att somna bort när Kitty borrade i själva nerven och sen var jag klarvaken.


Kommentar till Ditt och datt


Inkommet 21.9.2007 21:45:36
Mhmm..? Har herrn kommit på vad jag efterliknar mest nu då? Nazist eller biljardboll? =)
Ove
Svar:
Va?? Det är ju ett foto på dej jag tog tidigare, råder väl ingen tvekan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar