måndag 3 januari 2011

29.7.2007 11:33:58 Party party

Min huvudvärk säger mej att det hände nåt igår som borde berättas, men mitt minne är lite suddigt.
Det var bloggfest så mycket kommer jag ihåg, åtta personer dök upp till slut. Cita, Toni, Susy, Susy Q med Sambo, Obloggar-Bjarne, Nellybelly, Ia och jag (fast det blev ju nio?!). Vi började med välkomst drink som var så stark så all eventuell rökning blev riktigt farligt (det är förmodligen här mitt minne började svikta), sen var det grillning och mat och en hög med lekar. Jag var lite orolig att Ia skulle supa sej redlös, men det visade sej att för allt hon hällde i sej hällde hon två i mej. När sen singstar åkte fram måste jag ha varit ordentligt packad, någon annan förklaring till varför jag lät min kraxande stämma ljuda offentligt finns inte.
I stora drag är detta alltjag minns och det var både roligt och trevligt (vissa vaga löften om att stå som värd för nästa års fest har jag lyckligtvis glömt) 


Kommentar till Party party


Inkommet 29.7.2007 11:43:20
Jag tyckte du påminde lite om Thåström. :-) Alltså när du sjöng. Tuff, hård och rockig. Men sambon blev lite putt när du trodde att han typ bara kunde sjunga gamla låtar från förr. Han undrar om du menar låtar från 30-talet, eller så? :-) Så nästa gång ska han upp till bevis. Jo, det är sant. Han tänker sjunga. Och vi andra har inte glömt att ni ska hålla i nästa fest...:-) Ha en bra dag nu!
Svar:
Jag tänkte snarare på 70-tals hits, såg lite ut som en progg sångare tyckte jag. Sillstryparn kanske?

Inkommet 29.7.2007 16:02:03
Jag tyckte det lät bra när du sjöng och du fick ju höga poäng! Jag har inte heller glömt att ni ska hålla i nästa fest, när blir den?
Svar:

Inkommet 29.7.2007 17:31:27
Jag hoppas att ni inte tycker ni behöver vänta tills nästa år ha en till fest så vi som inte kunde komma får en chans till.
Gunilla
Svar:
Hmm, tänkte att 2010 skulle vara lagom snart.

Inkommet 29.7.2007 18:31:50
just idag känns 2010 som ett bra förslag,men vänta bara,imorgon börjar vi nog tjata allihop om när det blir...jo,just det,Måsarna hälsar och tackar ;)
cita
Svar:
Nöjet var helt på deras sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar