måndag 10 januari 2011

18.10.2007 14:51:32 Britt Wadner och jag

Blev hemma idag igen ty det känndes som om jag själv tänkte bli sjuk när jag steg upp. Tror inte jag kommer bli liggande så jag far till jobbet imorgon med nya krafter. Passade på att bära in min kasserade LP-spelare i vardagsrummet för att sysselsätta lilla o och han betraktade den som den bästa (och sista) leksaken i världen. Två gånger lyckades han ramla av den. Än roligare var det när han smygpillade på min radio medan jag var i ett annat rum, tydligen började han med att mixtra med volymkontrollen och sen lyckades han knäppa igång radion. Huset dånade av P3 populär och lille o fick sej förhoppningsvis en läxa han kommer ihåg.

Fick ett litet erbjudande att sända en smula radio på Steel fm som jag tackade ja till (en audition så att säga) med reservation för att jag är så nervös så jag måste dubbas. Jag kan kanske skriva vad jag tänkt säga och så får väl Ia läsa upp det. Hoppas det går bra, då jag redan lyckades låta ett erbjudande från xit rinna ut i sanden så skulle det vara synd att missa ett till.

Inkommet 18.10.2007 15:33:51

Äh, det där klarar du galant! Och så sitter jag hemma och lyssnar och bandar in allting åt dej sen :)
ia
http://blogg.alandstidningen.ax/ia

Svar:

Inkommet 18.10.2007 16:06:10

Jag kommer att lyssna jääättehårt!
Poetcarina

Svar:

Inkommet 18.10.2007 16:09:06

När är du i etern? Blir årest höjdare! Minns att man hör dig ända till Australien:-) -

Svar:
Så så, för det första är inget klart och för det andra är jag skit trist i verkliga livet.

Inkommet 18.10.2007 21:26:29

åh grattis ! Och lycka till

http://blogg.alandstidningen.ax/Sally

Svar:

Inkommet 18.10.2007 21:30:22

Men vad skoj hoppas att det kommer att gå bra:)eller det är klart att det kommer att gå bra menar jag...

http://blogg.alandstidningen.ax/Smulan1/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar