måndag 3 januari 2011

8.8.2007 01:54:14 Endia, Tvådia, Tredia

Idag har jag köpt en bil! En Mitsubishi Tredia som skulle skrotas, men den ville vara med mej istället. Nu skall jag svetsa rost i flera veckor istreck (skulle jag spraya rostlösare på den skulle det bara bli ratten kvar). Man är i sitt rätta elementnär man kör Mitsubishi. Plus att samlingen snart är komplett, en Colt, en Lancer, en Galant och nu en Tredia. Om nån har en Sigma dom vill bli av med så är det bara att höra av sej om två år si sådär.

Kommentar till Endia, Tvådia, Tredia


Inkommet 8.8.2007 11:06:41
Hmm, varför ger du inte upp den där Mitsu kampen, har någon av dem någonsin fungerat? mer en trekvart. Jag vill minnas tappade avgasrör i rondeller, tappade hjul, lappningar med silvertape etc
Danka
Svar:
Det är ju det som är charmen! Igår när jag provade den lite fick jag soppa-torsk, bara en sån sak.

Inkommet 8.8.2007 22:13:33
Men det där är väl inte en Tredia? Ser ut som en Lancer tycker jag.
Svar:
Specialsvar till dej! Grattis!!

Inkommet 10.8.2007 00:40:24
kul.vad har den för färg?
cita
Svar:
Grå, alla Tredior är grå Colt, Lancer och Galant är blå (i stort sett). Fantasin på mitsu fabriken nådde sitt lågvatten märke under 80-talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar