söndag 2 januari 2011

20.7.2007 14:12:06 Kort resumé

Datorn har tagit sin strömstrejk till nya nivåer, den vägrar nu ta emot om jag inte håller i sladden i rätt läge.
 
Jag har hur som helst varit och hälsat på min syster som hyrt stuga i mörkaste Saltvik, det var så långt borta att vi måste stanna och tanka tre gånger innan vi var framme. Dom hade det bra med sjö utsikt och värme på verandan.
 
Årets sista korpmatch har spelats och jag avslutade med att göra mål, mitt mål facit lyder nu Juniorfotboll 1mål (1988), korpfotboll 3mål (-99, 06, 07), inomhus 5 manna 1mål (-06), utomhus 11manna 1 mål (-06).
 
Ikväll blir det lite partaj hos Thomas (han med den fula skjortan) och sen Sahara Hotnights och förmodligen liten smula Arken. Jag hade tänkt skriva nåt elakt om Hr.Tigana som inte bjöd mej på fest förren han kände sej riktigt tvingad, men eftersom det är han som måste hjälpa mej med datorn så gör jag inte det. Heja Janne du är bäst, du luktar bättre än en häst!
 
 

Kommentar till Kort resumé


Inkommet 21.7.2007 09:59:38
När man ser på din statistik så måste -06 ha varit något av ett superår för dig. Janne hade med sig sin Singstar på festen så du missade Dan Monroes förestälning. Konstaterade snabbt till min fasa att de inte fanns Hanoi låtar med. Var överlägset sämst till jag kom på att mata Salle med vodka, då ryckte jag och blev tvåa! (från slutet). Du svarade inte i telefon just så antagligen ligger du och spyr i någons chipsskål i vanlig ordning.
Danka
Svar:
Nej jag låg och sov, men somtur var så störde telefonen klockradion så jag vakna till det. Att du inde kom på att mata salle tidigare var ju slarvigt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar