söndag 2 januari 2011

22.7.2007 20:07:39 Dubbelhelg avklarad

Trots min svåra baksmälla lyckades jag ta mej ut igår igen. Thomas skjutsade mej efter min plånbok i Sviby och sen for vi till Club Marin för en bit mat. Thomas konstaterade att sist jag var ut två dar i rad var när jag och grabbarna brukade äta flugsvamp och gå berserk i Normandie, han kan ha rätt. Det fanns en ganska bra poäng i att åka ut igen och det är att när man är så sliten som vi var så är allting oehört roligt så vi fnissade som småflickor mest hela kvällen. Träffade ganska mycket folk jag kände, däribland Ove som var full på ett osammanhängande sätt, men med hjälp av en parlör lyckades jag tolka det mesta han sa. Träffade gossen McSealeaf som blev så paff av min närvaro på krogen att han inte lyckades säga nåt alls och sist och defenitivt inte minst träffade jag min syster. Hon höll låda som hon aldrig gjort något annat. Det var möhippa pågång ty Ida lämnar marknaden för gott för att ge sej in i det helgade äktenskapet, grattis grattis. Det var vad jag minns, men jag tror att det finns en del intressant sominte riktigt poppat upp än så jag har kanske anledning att återkomma. 


Kommentar till Dubbelhelg avklarad


Inkommet 22.7.2007 21:26:43
Det verkar som ni två småflickor hade en skoj kväll i alla fall!
Susy
Svar:
Jodå, riktiga fnittertippor var vi också

Inkommet 23.7.2007 19:32:20
Hi hi, ni roade säkert flera andra också :)
Susy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar