måndag 10 januari 2011

18.9.2007 21:10:40 Handlingskraft

Var och handlade idag och såg en gubbe som var som hämtad ur en Cecilia Torudd serie, han var uppnbart sugen på något gott när han först stod och såg fundersam ut vid bull disken och lite senare vid ost disken. Fördelen med att hålla sej väl med kassörskorna visade sej också då en av dom öppnade sin kassa speciellt för mej och stängde den när jag betalat. Det kallar jag kundservice.


Kommentar till Handlingskraft


Inkommet 19.9.2007 14:28:31
Cecilia vem?

Svar:
En gigant bland giganter!

Inkommet 19.9.2007 23:12:48
Jag har sett er handla så jag vet varför de öppnade en egen kassa åt er. Hon öppnade antagligen efter morgonkaffet och sen var det väl dags för lunch när hon hade dragit ditt kort.
Svar:
Tja sånt händer ju också förståss.

Inkommet 20.9.2007 11:56:15
Inte kundservice mer än för andra kunder.Ni är så skitiga att de vill ha ut er så snart som möjligt :-)

Svar:
Tss tss ett sånt FULT påhopp! Det är naturligtvis mitt charmerande leènde och trevliga personlighet som ger mej dessa fördelar.

Inkommet 20.9.2007 19:44:09
Ensamma mamman är den mest träffsäkra serie jag känner till. Vänta när ni har tonårsbarn, då är det som om hon varit hemma i köket hos en själv. Om du läser Allas finns hon där alla veckor. Jag tyckte jag såg nånstans att du tänkte börja läsa damtidningar?!?
cb
Svar:
Jo nöden har ingen lag och om jag får välja mellan att lyssna på kantarell och motor historier eller läsa Hemmets Journal så vet jag vad jag väljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar