måndag 3 januari 2011

4.9.2007 11:55:59 Detta har hänt

Blir inte mycket skrivet när datorn vägrar bete sej men här är i allafall en kort resumè av helgen. Lördag var det fotboll och jag valde (praktiskt taget frivilligt) att inte spela då min dunderförkylning inte riktigt hade släppt sitt järngrepp om min späda kropp. Som vanligt när ett lag tappar sin stjärnspelare så såg det långa stunder bedrövligt ut. Häst-Sparkar-Smeds sänkte en finne med ett välriktat skott och Klen-Viktor fick sej en smäll vilket orsakade en Quadruppelfraktur på ryggraden, han förväntas begravas idag. Sent om sider ordnade spelet upp sej och vi kunde vinna med kanske 4-1. Projekt Mayhem påbörjades hemma på söndagen och jag tog även ledigt på måndagen för att kunna få färdigt städat. Bara lilla a`s rum kvarstår och Stora I (som redan gjort några tappra nedskräpningsförsök) får städa sitt rum själv.
Jag hade en nära bloggen upplevelse idag då jag tänkte köra över en dam vid ett övergångsställe men i sista stund upptäckte att det var Susy Q och således manövrerade mitt fordon runt denne. Och på tal om Susy så vill jag bara klargöra att den mosade katten Nasse var en vildkatt av vilka det finns talrika mängder av på jobbet så någon stackars matte som letar efter den finns inte.
 
 

Kommentar till Detta har hänt


Inkommet 4.9.2007 23:44:05
Har du klippt gräset än?
ia som inte kan låta bli att glädjedöda lite :))
Fast egentligen är jag hur nöjd och glad som helst, mer än nöjd
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar